Midilibre.fr
Tous les blogs | Alerter le modérateur| Envoyer à un ami | Créer un Blog

dimanche, 24 septembre 2017

PAIS NOSTRE MANIFESTA AMB LAS CALANDRETAS DIMARS 26 DE SETEMBRE .

Résultat de recherche d'images pour "PHOTOS MANIFESTATION CALANDRETAS OCCITANES"PAIS NOSTRE apela los occitans a la mobilisacion per la jornada d'accion Calandretas de dimars 26 de Setembre .  Manifestacions davant las prefecturas e clam dins las escolas .

. Per l'Aude , manifestacion a 10 oras ,  Prefectura a Carcassona .

. Per Garona- Nauta a 12 oras , Prefectura a Tolosa .

samedi, 23 septembre 2017

CATALONHA / MANIFESTACION PAISANA PER LA DEMOCRACIA A LLEIDA .

Mobilització pagesa sense precedents aquest dissabte a Lleida en defensa de la democràcia i la dignitat del poble català. L’entrada i el centre de la ciutat han quedat col·lapsats per un miler de tractors i centenars de persones, segons els organitzadors, que han encerclat la subdelegació del govern espanyol a la capital del Segrià. La tractorada ha estat convocada per la Unió de Pagesos, JARC i la Federació de Cooperatives.

JORNADA D'ACCION DE LAS CALANDRETAS DIMARS 26 DE SETEMBRE .



EMPLECS AJUDATS
JORNADA D'ACCION DEL 26 DE SETEMBRE !
La dintrada 2017-2018 es marcada per la supression dels emplecs ajudats.
Aquela decision nos impacta per ara e per deman mas los primièrs tocats demòran
totes los qu’an perdut, o que van perdre dins las setmanas e los meses que venon,
lor emplec.
Son plan de personas, pas de contractes, que van sortir del nòstre projècte alara que
n’asseguravan lo bon marchament de cotria las còlas de regents e d’associatius.
La Confederacion Calandreta rementa que las nòstras estructuras son d’establiments
d'ensenhament associatius nascuts d’initiativas ciutadanas.
Lo desvelopament important del movement desempuèi 30 ans es plan lo signe de la
pertinéncia del projècte.
Sul nòstre camin, la question de l’emplec se pausèt de longa e utilizèrem totes los
formats.
A cada còp, ensajèrem tant coma possible de metre las personas dins de condicions
bonas que permetèron plan sovent a las gents de se tornar quilhar e de trapar una
plaça al dintre de la societat.
Calandreta patís de pas poder consolidar mai d’emplecs mas Calandreta es sovent
un passatge important cap al retorn a l’emplec, cap a la reconeissença sociala, a
l’estima de se.
La Confederacion vos convida a faire ausir la nòstra diferéncia un còp de mai sus una
question vitala.
Avètz la causida del mòde d’accion en tot saupre que podètz ja mandar la letra al
Prefècte (mòdel de letra sus lo site internet de la confederacion per rampèl)
e que podètz difusar lo comunicat dins totas las redaccions de vostra region (cf.
mòdel comunicat mandat per la confederacion).
L’initiativa deu èsser associativa, objectiva e pas partisana. Fàcia al contèxte avèm
dreit de ne presentar las consequéncias foncionalas e umanas.

La còla dels delegats regents CALANDRETA, acampats lo 20 de setembre a Tolosa.

FOTO / MANIFESTACION DE CALANDRETAS A PAU .

dimanche, 17 septembre 2017

FESTIVAL DU CINEMA SOCIAL EN NARBONNAIS du 21 au 23 SEPTEMBRE .

ECONOMIE / UNE NOUVELLE MARQUE : " LE SAUNIER D'OCCITANIE " .

https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16997686_1814317262225909_7403259160408368728_n.jpg?oh=8aa7105c9f61dc907bd3d03d24ec9fcc&oe=5A3F20A6

C'EST L'HEURE DES  VENDANGES DE LA MER DANS LES SALINS DE GRUISSAN ET LA PALME AVEC UNE PRODUCTION ATTENDUE DE 18 OOO TONNES DE SEL ET 20 TONNES DE FLEUR DE SEL . L'ENTREPRISE SE DIVERSIFIE DE PLUS EN PLUS VERS L'AGRO-ALIMENTAIRE ET LE TOURISME .

UNE DEMARCHE IGP " SEL DE LA NARBONNAISE " EST ENGAGEE AVEC L'INAO , UN PROJET D' USINE EST LANCE SUR LE SITE DE LA PALME ET LA MARQUE " LE SAUNIER D'OCCITANIE " ARRIVE DANS LES COMMERCES .

DU BEAU TRAVAIL POUR L'EQUIPE DE PATRICE GABANOU , LE DIRIGEANT DES SALINS DE L'AUDE .

jeudi, 14 septembre 2017

PAIS NOSTRE MOBILISA PER LO FORUM DEL 16 de SETEMBRE A NARBONA !

La Dintrada

mercredi, 13 septembre 2017

LA FILIERE BOIS EN OCCITANIE ...58OO ENTREPRISES ET 21000 EMPLOIS .

Résultat de recherche d'images pour "PHOTOS COUPES DE BOIS EN OCCITANIE"

 

 

 

La Région Occitanie accueillait ce mardi 12 septembre, les 1ères Assises régionales de la filière forêt-bois, à l'Hôtel de Région de Toulouse. Plus de 400 personnes ont participé à cette journée de rencontre et d'échanges. La présidente de Région, Carole Delga, a clôturé les Assises avant de remettre les prix du 1er palmarès « Bois Construction Occitanie », aux côtés de Pascal Mailhos, préfet de la région Occitanie.

« Les enjeux et défis qui sont liés au développement de la filière forêt-bois d'Occitanie nécessitent une mobilisation collective. Pour peser dans un contexte mondialisé, où la concurrence ne se joue pas à l'échelle régionale mais bien au niveau international, il est indispensable de jouer collectif, de créer une communauté forte, dynamique, et rassemblée autour d'ambitions et objectifs communs. C'est cette dynamique que nous avons souhaité impulser avec ces 1ères Assises régionales de la filière forêt-bois », a notamment déclaré Carole Delga à cette occasion avant de poursuivre :

« Avec plus de 2,6 millions d'hectares boisés, près de 5800 entreprises et 21 000 emplois, l'Occitanie  est la 2ème région forestière de France. La Région est depuis longtemps fortement impliquée dans le soutien à la filière forêt-bois et à sa structuration. Mais je souhaite aujourd'hui que nous allions plus loin. Nous allons renforcer nos politiques dans le cadre d'un Plan bois qui sera proposé en 2018. Les échanges et travaux menés lors de ces 1ères Assises permettront notamment de lancer la concertation sur le futur contrat de filière Bois d'Occitanie qui aura lieu à l'automne. La Région sera pleinement engagée, aux côtés de l'Etat des professionnels, pour proposer un programme d'actions concrètes en faveur du développement économique de la filière et de la création de valeur et d'emplois sur tous nos territoires. »

Depuis 2015, la Région a engagé plus de 21 M€, dont 13,7 M€ de fonds FEADER et FEDER dont elle a la gestion, à destination de l'ensemble de la filière, de l'amont à l'aval, des entreprises de 1ère et 2ème transformation ainsi que pour l'accompagnement de projets de territoire.



mardi, 12 septembre 2017

SE CAL MOBILISAR PER LO FORUM DEL 16 de SETEMBRE A NARBONA !

La Dintrada

LETRA DEL PARGUE NATURAL DEL NARBONES : EDITO DEL PRESIDENT B.DEVIC

Résultat de recherche d'images pour "photo parc naturel regional narbonnais"" Lo primièr numerò de la Letra d’informacion arriba dins un moment especial del Pargue, del Pargue vòstre . De fach, dins lo país del  Narbonés i a un fum de projèctes d’acapçaments e de politicas publicas e lo pargue porta pèira a tot aquel trabalh. Nos cal tamben saludar la contribucion de l’ancian director del pargue, Alan Perea . Ara, va defendre lo país Narbonés endacom mai e aprèp aver botar en camin una situacion melhora per las institucions, las finanças e las estructuras del pargue. Expertesa d’engenhaire, experiéncia de terren e vista an portat lo pargue, la seva equipa e los companhs a un polit nivèl de reconeissença.

La mission del pargue se fa dins un estat d’esperit amb de valors, e las forças vivas s’acampan a l’entorn de las riquesas del patrimoni natural e cultural. Sém a la mitat de l’apelacion PNR 2010 / 2022, nos cal èsser fièr de véser lo nostre territori amb un instrument de qualitat, una cogestion dins cada zona umida del PNR. L’equipa tecnica es estructurada amb las competéncias reglementaris e lo partenariat se refortis amb lo païs e sos actors.

Alavetz, vos prepausi de vos passejar dins l’actualitat, amb d’accions de tria, de far coneissença amb lo trabalh de l’equipa e dels companhs, al servici del país . Cal perseguir e desvolopar aquèla aisina de concertacion e de programacion del Pargue natural regional."

Bernat Devic , President del Pargue Natural Regional del Narbonés .

 

Traduccion : Joan-Pèire Laval

vendredi, 08 septembre 2017

CAROLE DELGA : " JE SUIS LA 1ére VRP DES PRODUITS D'OCCITANIE "

Résultat de recherche d'images pour "photos carole delga"Extraits d'une interview de Carole Delga , Présidente de la Région Occitanie . Quelles  sont vos priorités pour 2018 ?

 " Outre la mise en place du service public régional des transports, nous voulons développer la transition énergétique. Il s'agit de préparer le futur de la région avec cet objectif d'en faire la première en Europe à énergie positive d'ici 2050. L'Occitanie est forte de ses ressources qu'il faut savoir préserver mais aussi mieux valoriser pour préparer l'économie de demain.

Autre priorité : le made in Occitanie. Je suis la première VRP des produits d'Occitanie et, à ce titre, attachée à une forme de patriotisme régional. Derrière, il y a des emplois non délocalisables, du savoir-faire, une vraie richesse. Saviez-vous que la crème solaire la plus vendue en France est fabriquée par les Laboratoires Fabre ? Pour être fort à l'international, il faut consommer local."

. LA DEPECHE - MIDI LIBRE du 8 Sept 2017